მასის მომატებასაკვებდანამატებიძალა

არგინინი – არჯინინი – Arginine

არგინინი | არჯინინი

კატეგორია:

მასის მომატება, ძალა

ბენეფიტი:

არგინინი (არჯინინი) ამინომჟავა აძლიერებს აზოტის ოქსიდის წარმოქმნას, რომელიც თავის მხრივ აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას კუნთებში და აწვდის საკვებ ნივთიერებებს, ჰორმონებს და ჟანგბადს, რათა დაეხმაროს კუნთს აღდგენაში.

ის ასევე აუმჯობესებს ორგანიზმის ზრდის ჰორმონის (GH) გამომუშავებას. კვლევები აჩვენებს, რომ ის მამაკაცები, რომელებიც ვარჯიშის პარალელურად იღებენ არგინინს საკვებ-დანამატის სახით, გამოიმუშავებენ უფრო მეტ ძალას.

რეკომენდირებული მიღება:

3-5 გრამი, 30-40 წუთით ადრე ვარჯიშამდე და ძილის წინ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი მასის მომატების სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან და გაითვალისწინეთ რომ არგინინის მიღება უმჯობესია სხვა ამინომჟავებთან ერთად.

ასევე გირჩევთ დაათვალიეროთ ძალის მოსამატებელი დანამატების სიაც ამ ბმულზე

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

 

ასევე ნახეთ:  ტესტოსტერონის ამაღლება 7 საკვები პროდუქტით