ენერგიამასის მომატებასაკვებდანამატებიძალა

ბეტა-ალანინი – Beta-Alanine

ბეტა ალანინი და ყველაფერი მის შესახებ

კატეგორია:

მასის მომატება, ძალა, ენერგია

ბენეფიტი:

ბეტა-ალანინი არის ბეტა-ამინომჟავა, რომელიც ორგანიზმში  ერთიანდება სხვა ამინომჟავასთან, ჰისტიდინთან, რათა  შექმნან დიპეფტიდი (ორი ამინოს ერთიანობა), რომელიც ცნობილია, როგორც კარნოსინი, ანუ ვიტამინ B3-ის კომპონენტი.

კვლევამ აჩვენა, რომ ადამიანის კუნთებს კარნოსინის მაღალი დონის დახმარებით  შეუძლიათ წარმოქმნან უფრო ძლიერი შეკუმშვა ხანგრძლივი ვადით, რის შედეგადაც  წარმოიქმნება ძალა, გამძლეობა და კუნთური მასა.

ერთ-ერთ კვლევაში სუბიექტები იღებდნენ ბეტა ალანინს კრეატინთან ერთად, რის შედეგადაც მათ მოიმატეს მეტი მასა და შეუმცირდათ ცხიმის პროცენტული რაოდენობა, ვიდრე მხოლოდ კრეატინის მიღების შემთხვევაში ხდებოდა.

ბეტა ალანინი – რეკომენდირებული დოზა:

მიიღეთ 2-3 გრამი ბეტა ალანინი ვარჯიშამდე და ვარჯიშის შემდეგ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი მასის მომატების სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან და გაითვალისწინეთ რომ ბეტა ალანინის მიღება უმჯობესია სხვა ამინომჟავებთან ერთად.

ასევე გირჩევთ დაათვალიეროთ ძალის მოსამატებელი დანამატების სიაც ამ ბმულზე

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  4 ნიშანი იმისა, რომ წონას წყლის ხარჯზე იკლებთ და არა – ცხიმის