ფიტნესი

15 წესი, რომლებიც დარბაზში ვარჯიშისას უნდა დაიცვათ

არსებობს ფიტნეს დარბაზის დაუწერელი კანონები და წესები, რომლებიც აუცილებლად უნდა დაიცვათ, წინააღმდეგ შემთხვევაში ერთხელაც დარბაზის სხვა მომხმარებელი აუცილებლად მოგცემთ შენიშვნას.

  1. პატივი ეცით ყურსასმენებიან ადამიანებს- მათ, ვინც ყურსასმენებით ვარჯიშობენ, როგორც წესი, არ სურთ სხვებთან კომუნიკაცია და გამოლაპარაკება.
  2. აუცილებლად სუფთა ტანსაცმელი გამოიყენეთ
  3. სავარჯიშო წონები და სხვა ნივთები თავის ადგილას დააბრუნეთ. ამ მოძრაობაში შეიძლება დამატებითი კალორიებიც დაწვათ.
  4. ყურადღება მაიქციეთ სარკეებს. ეცადეთ სხვა ადამიანებს ხელი არ შეუშლოთ ვარჯიშისას სარკის საშუალებით გაამახვილონ ყურადღება საკუთარ სხეულზე
  5. ივარჯიშეთ შესაბამის ზონაში – ნუ წაიღებთ წონებს კარდიო ან აერობიკის ზონაში და პირიქით, ნუ ივარჯიშებთ იოგას წონების ზონაში.
  6. თუ თქვენზე გამოცდილი მოვარჯიშე არასწორად ვარჯიშზე მიგითითებთ, მოუსმინეთ.
  7. ნუ დაახეთქებთ სიმძიმეებს იატაკზე
  8. ნუ იღრიალებთ წონებით ვარჯიშისას
  9. ნუ გაიხდით ტანზე დარბაზში, ეს ქცევა შეიძლება სხვას დისკომფორტს უქმნიდეს.
  10. თუ 10 სარბენი ბილიკიდან 9 ცარიელია, მაინდამაინც გვერდით ნუ მიუდგებით უკვე მოვარჯიშე ადამიანს, გამოიყენეთ სივრცე
  11. ნუ ისაუბრებთ ტელეფონზე ხმამაღლა და დიდხანს (არა, დარბაზი სამარშუტო ტაქსი არ არის, მაგრამ ეს ქცევა მაინც მიუღებელია)
  12. ნუ დაანაგვიანებთ დარბაზს
  13. ნუ გამოიყენებთ საშხაპეს საათობით
  14. ეცადეთ, ისე ივარჯიშოთ რომ არ შეუშალოთ სხვის ვარჯიშს ხელი
  15. არ იაროთ შიშველი გასახდელში სხვების თვალწინ, ზოგისთვის შესაძლოა ეს დისკომფორტი იყოს.

კიდევ რა წესს დაამატებდით? 

 

 

 

ასევე ნახეთ:  აპლიკაცია, რომელიც გადაგიხდით ფორმაში რომ ჩადგეთ