ენერგიასწორი კვებაფიტნესიჯანმრთელობა

რჩევები ენერგიის მოსამატებლად

ენერგია ჩვენი ყოველდღიურობის აუცილებელი და ყველაზე საჭირო კომპონენტია, რის გარეშეც ვერ მოვახერხებთ, სასურველი შედეგი მივიღოთ ამა თუ იმ საქმეში. გაეცანით ამ რჩევებს და მიხვდებით, რა გჭირდებათ ენერგიის მოსამატებლად.

კვლევების მიხედვით, 3 ადამიანიდან ერთი მუდმივად განიცდის დაღლილობას.

ამისგან თავის დასაღწევად კი არსებობს რაღაც ხრიკები, რომლითაც თავს მეტად ენერგიულად იგრძნობთ.

დალიეთ მეტი წყალი

გაუწყლოება იწვევს დაღლილობას და აქვეითებს ფოკუსირებისა და კონცენტრაციის უნარს, რადგან ამ დროს დაბლდება სისხლის დონე, რაც გულისხმობს გულისა და ფილტვების დამატებით მუშაობას, რათა საკმარისი სისხლი მიაწოდოს ტვინსა და სხვა ორგანოებს.

როგორც კი დაღლილობას იგრძნობთ, ეგრევე დალიეთ წყალი, თუმცა უკეთესია, თან ატაროთ ბოთლით და რეგულარულად მოსვათ ხოლმე.

კარგი იქნება, თუ დააყენებთ შემახსენებელს ტელეფონზე, რომ არ დაგავიწყდეთ ის.

დღეში რეკომენდირებულია სულ მცირე 2 ლიტრი წყლის მიღება, თუმცა ეს ყველაფერი იზრდება დღეში თქვენი აქტიურობისა და დატვირთვის მიხედვით.

მოაწესრიგეთ ძილი

თქვენი დაღლილობის ყველაზე სავარაუდო მიზეზი არასაკმარისი ძილია.

ადამიანების ორ მესამედს აწუხებს ძილის პრობლემა, რაც შემდეგ გავლენას ახდენს დღიურ ენერგიაზე.

რეკომენდირებულია – ძილის წინ 20 წუთით ადრე ცხელი შხაპის მიღება, რაც ხელს შეუწყობს მშვიდ ძილს.

აუწიეთ მუსიკას

კვლევების თანახმად, ენერგიის შემცირება 2 საათიდან იწყება.

გაიკეთეთ ყურსასმენები და ჩართეთ თვენი საყვარელი მუსიკა, ეს დაგეხმარებათ დაღლილობასა და სტრესთან ბრძოლაში.

ასევე, მუსიკის მოსმენა აგიმაღლებთ მოტივაციას, ინტერესს და უფრო ეფექტურები გახდებით.

სწორად შეარჩიეთ ვიტამინები

B ვიტამინები დიდ როლს თამაშობს საკვებიდან ენერგიის მიღების პროცესში.

ასევე ნახეთ:  შეიძლება თუ არა ყოველთვის ერთი წონებით ვარჯიში

მათი მიღების საუკეთესო საშუალება მარცვლეული პარკოსანი მცენარეებია.

კვლევები აჩვენებს, რომ B ვიტამინის ნაკლებობას შეუძლია დაღლილობისა და უძლურების შეგრძნების გამოწვევა.

საუზმეზე მიირთვით კვერცხი

დილით ვერ ასწრებთ საუზმის მირთმევას?

ღირს, ადგეთ უფრო ადრე და კარგად ისაუზმოთ, ეს მთელი დღისთვის მოგცემთ საჭირო “საწვავს”.

საუკეთესო საკვები საუზმეზე არის კვერცხი. კვლევების თანახმად, ვინც კვერცხით იწყებს დღეს, უფრო მეტი ენერგია აქვს დღის განმავლობაში, ვიდრე სხვა საკვებით დაწყების შემთხვევაში.

წახემსება

თუ ენერგიის ნაკლებობას გრძნობთ, ეს შეიძლება, შაქრის დონის დაწევის ბრალი იყოს.

ასეთ დროს კარგია წახემსება, მაგრამ ტკბილეულის ნაცვლად უმჯობესია, ხილი მიირთვათ.

შაქრის დონის ცვლილება ნაკლებად რადიკალური იქნება და ბოჭკოვანი საჭმელი დანაყრების შეგრძნებასაც უფრო დიდი ხნით მოგგვრით.

ივარჯიშეთ დღის განმავლობაში

გვიან ვარჯიშობთ, რადგან არ გინდათ, საღამოს დაღლილი იყოთ?

კვლევების თანახმად, უმჯობესია, შუადღისას ივარჯიშოთ; ასეთ შემთხვევაში უფრო ფხიზელი და პროდუქტიული იქნებით და ეს დილის დაღლასაც მოგიხსნით.

ლანჩზე მცირე ოდენობით ნახშირწყლები მიიღეთ

ხშირად ხდება ხოლმე, რომ ლანჩის შემდეგ მხოლოდ ძილზე შეგვიძლია ფიქრი.

ეს გამოწვეულია ნახშირწყლების მონელების პროცესით.

შეამცირეთ ნახშირწყლების შემცველობა საკვებში, დაამატეთ ცოტა ცხარე თქვენს საკვებს. ასეთ შემთხვევაში უფრო ფხიზლად და ნაკლებად დაღლილი იქნებით საღამოს.

მიეფიცხეთ მზეს

კიდევ ერთ მიზეზი, რასაც შეუძლია, ენერგია გამოგაცალოთ D ვიტამინის ნაკლებობაა.

მართალია, მისი მიღება საჭმლიდანაც შეიძლება, მაგრამ მხოლოდ საკვებით საკმარისი ოდენობით მიღება შეუძლებელია.

აუცილებელია მზეზე ყოფნაც! გაისეირნეთ ან ირბინეთ დილით, რათა დღე ენერგიულად დაიწყოთ.

იმისათვის, რომ ენერგიის მოსამატებლად თითოეულმა ამ რჩევამ კარგად იმოქმედოს და შედეგიც მალე შენიშნოთ, გამოიყენეთ სწორი კვებისა და ვარჯიშის ინდივიდუალური პროგრამაც და სასურველს გაცილებით მალე მიაღწევთ!