ენერგიამასის მომატებასაკვებდანამატებიცხიმის წვაჯანმრთელობა

თევზის ქონი – Fish Oil

თევზის ქონი – კატეგორია: მასის მომატება, ენერგია, ცხიმის წვა, ჯანმრთელობა

თევზის ქონი – ბენეფიტი:

თევზის ქონი უხვადაა ომეგა-3-ის ცხიმებში (EPA და DHA), რომლებმაც დიდი ყურადღება დაიმსახურეს ბოლო რამოდენიმე ათწლეულის განმავლობაში, მათი ჯანმრთელობისთვის სასარგებლო თვისებების გამო.

ამერიკელების უმრავლესობა იღებენ უფრო მეტ ომეგა-6-ის ცხიმებს ომეგა-3-თან შედარებით, შესაბამისად იმატებს ანთებისა და ჯანმრთელობის პრობლემების რისკი.

კვლევებმა აჩვენეს, რომ მზარდი ომეგა-3-ის დონე ზრდის ინსულინის სენსიტიურობას, ამცირებს კუნთის დაკარგის მაჩვენებელს და აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას ვარჯიშის დროს.

ამასთანავე, ომეგა-3-ის მიღების შემთხვევაში ვარჯიშისას მაქსიმალურად იწვის ცხიმი, ხოლო ვარჯიშის შემდეგ მცირდება კუნთების ტკივილი და შეშუპება.

დოზა:  

საწყის პერიოდში მინიმალური დოზაა 500 მგ. EPA და DHA დღეში ერთხელ, რაც ექვივალენტია ერთი ცხიმიანი თევზის ულუფის.

ოპტიმალური დოზაა 1 გრამი EPA და DHA დღეში ერთხელ.

თუ მიდრეკილი ხართ გულის დაავადებების, ინსულტის ან ანთებით პროცესების მიმართ, მაშინ 2 გრამი უფრო ეფექტური იქნება თქვენთვის.

ასევე ნახეთ:  ტაურინი - Taurine