მასის მომატებასაკვებდანამატები

კაზეინი (პროტეინი) – Casein Protein

კაზეინი (პროტეინი)

კატეგორია:

მასის მომატება

კაზეინი (პროტეინი) და მისი ბენეფიტი:

რძის ცილის ფრაქცია, კაზეინი უზრუნველყოფს  ამინომჟავების უწყვეტ ნაკადს ხანგძლივ პერიოდში (მაგალითად, ძილის დროს) რძის შრატის ცილასთან (ხსნადი ცილოვანი ფრაქცია რძეში) შედარებით. კვლევა აჩვენებს, რომ ვარჯიშის შემდეგ რძის შრატის პროტეინში კაზეინის დამატებით, კუნთური მასა უფრე მეტად იზრდება, ვიდრე მხოლოდ რძის შრატის პროტეინის მიღებით.

დოზა:

20-40 გრამი საკვების მიღებებს შორის და/ან ძილის წინ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  კრეატინი - Creatine