ენერგიასაკვებდანამატებიცხიმის წვაჯანმრთელობა

კალციუმი – Calcium

კალციუმი

კატეგორია:

ენერგია, ცხიმის წვა, ჯანმრთელობა

კალციუმი და მისი ბენეფიტი:

ის აუცილებელია ძვალ-კუნთოვანი სისტემის ზრდისთვის, კალციუმი ასევე არეგულირებს და კრიტიკულია კუნთების ქსოვილის შეკუმშვისა და დასვენებისთვის, რაც ძალიან მნიშვნელოვანი ფუნქციაა სისტემატიური ვარჯიშის შემთხვევაში. გარდა ამისა, მას შეუძლია დაეხმაროს სხეულის ცხიმის წვას, წონაში კლებას, თერმოგენესის ხელშეწყობით და  შეამციროს დიეტური ცხიმის შთანთქვა.

დოზა:

სასურველია 500-600 მგ. კალციუმი ორჯერ ან სამჯერ დღეში.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  Whey Protein - ვეი პროტეინი, შრატის ცილა