მასის მომატებასაკვებდანამატებიცხიმის წვა

კარნიტინი – Carnitine

კარნიტინი

კატეგორია:

მასის მომატება, ცხიმის წვა

კარნიტინი და მისი ბენეფიტი:

ის ეხმარება ცხიმის გადატანას კუნთის უჯრედებთან, სადაც ის იწვის. კვლევა აჩვენებს, რომ იგი აუმჯობესებს ცხიმის წვას. ეს საკვებდანამატი ასევე ზრდის აღდგენის პროცესს და ტესტოსტერონის რეცეპტორების რაოდენობას კუნთურ ქსოვილში, რითიც ეხმარება მასის ზრდას. ის აზოტის ოქსიდის ძლიერი აქტივატორია, რაც იწვევს სისხლის ნაკადის უკეთეს მიმოქცევას,  საკვები, ჟანგბადი და ანაბოლური ჰორმონის მიწოდებას კუნთებში.

დოზა:  

1,000-3,000 მგ. ელ-კარნიტინის, აცეტილ ელ-კარნიტინის ან ელ-ტარტრატის ფორმით. სხვა დოზით  შეგიძლიათ მიიღოთ დილით და საღამოს საკვების მიღებისას. ასევე, ვარჯიშამდე 30-40 წუთით ადრე და ვარჯიშის შემდეგ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  NITRIC OXIDE - აზოტის ოქსიდი