მასის მომატებასაკვებდანამატები

კვერცხის ცილის პროტეინი – Egg White Protein

კვერცხის ცილის პროტეინი

კატეგორია:

მასის მომატება

კვერცხის ცილის პროტეინი და მისი ბენეფიტი:

კვერცხის ცილა შეიცავს დაახლოების 40-მდე პროტეინს, მათგან ყველაზე ცნობილია ალბუმენი. კვერცხის გულიც შეიცავს რამოდენიმე სახის პროტეინს, თუმცა მთლიანი კვერცხის ფხვნილი არის ნაკლებად სასარგებლო, ვიდრე მხოლოდ კვერცხის ცილის. ამასთანავე, ორივე მათგანი შეიცავს ყველა შეუცვლელ ამინომჟავას.  კარგი არჩევანია მათთვის, ვინც ლაქტოზას მიმართ არატოლერანტია ან ალერგიული რძის ან სოიოს პროტეინის მიმართ, არ მოსწონთ კვერცხის გემო და მისი მომზადება.

დოზა:  

10-30 გრამი ვარჯიშამდე 45 წუთით ადრე და ვარჯიშის შემდეგ დაუყოვნებლივ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  ტოპ 3 ყველაზე ეფექტური საკვებდანამატი