ენერგიამასის მომატებასაკვებდანამატებიძალაჯანმრთელობა

კრეატინი – Creatine

კრეატინი

კატეგორია:

მასის მომატება, ძალა, ენერგია, ჯანმრთელობა

კრეატინი და მისი ბენეფიტი:

კრეატინი აუცილებელი საკვებ-დანამატია ინტენსიური ვარჯიშის ხელშეწყობისთვის, კუნთური მასის მომატებისა და ძალისთვის. კრეატინი ზრდის კრეატინის მოცულობას კუნთში, რაც თავის მხრივ იწვევს ვარჯიშის პროცესში მეტი ძალის გამომუშავებას. კვლევები აჩვენებს, რომ კრეატინი ზრდის კუნთის ზომას და ძალას აქტიური ვარჯიშის დროს.

დოზა:  

პირველად მიღების შემთხვევაში, უმჯობესია 15-25 გრამი 5 დღის განმავლობაში, ხოლო შემდეგ დღეებში 3-5 გრამი ვარჯიშამდე და ვარჯიშის შემდეგ რძის შრატის პროტეინთან ერთად.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  7 ყველაზე იაფი წყარო პროტეინის მისაღებად | იაფი პროტეინი