საკვებდანამატებიჯანმრთელობა

მაგნიუმი

მაგნიუმი

მაგნიუმი და ბენეფიტი:

ეს დანამატი ათლეტებისთვის უფრო დიდი საზრუნავია ვიდრე თუთა, განსაკუთრებით თუ დიდი რაოდენობით იღებენ ტკბილს, მოიხმარენ ალკოჰოლს, იღებენ შარმდენ საშუალებებს-რაც ხელს უწყობს მის განდევნას ორგანიზმიდან. მცირე რაოდენობითაც კი მისი შემცირება მნიშვნელოვან ზეგავლენას ახდენს ნერვულ  ტრანსმისიაზე, რაც თავის მხრივ იწვევს ჩონჩხის  დარღვევას და გულის კუნთის შევიწროებას. მაგალითად, მაგნიუმის რაოდენობის შემცირება ორგანიზმში იწვევს კუნთების სპაზმებს და გულის პალპაცია. რთულია მაგნიუმის ოდენობის დადგენა ორგანიზმში სისხლის ანალიზის მეშვეობით. თუმცა, რამოდენიმე კვირის განმავლობაში მაგნიუმის მიღება მარტივად აუმჯობესებს მის დონეს ორგანიზმში.

დოზა:   30 მგ. თუთა (Zinc) და 450 მგ. ძილის წინ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  10 საუკეთესო საკვებდანამატი წონის კლებისთვის | წონის დაკლება