ენერგიამასის მომატებასაკვებდანამატები

ციტრულინი – Citrulline Malate

ციტრულინი

კატეგორია:

მასის მომატება, ენერგია

ციტრულინი და ბენეფიტი:

ეს ამინომჟავა მჭიდროდ არის დაკავშირებული არგინინთან და ადვილად გარდაიქმნება არგინინად ორგანიზმში. კვლევა აჩვენებს, რომ მისი მიღება ზრდის არგინინის და აზოტის ოქსიდის დონეს სისხლში, ვიდრე მხოლოდ არგინინის მიღება. ის ასევე ხელს უწყობს კუნთების დაღლილობის თავიდან აცილებას, ამიაკის ორგანიზმიდან განდევნით, ინტენსიური ვარჯიშის დროს ხელახლა შთანთქავს ლაქტიტს ადენოზინტრიფოსფატის(ATP) რესინთეზის ზრდისთვის და ზრდის კუნთების ცილის სინთეზს პირდაპირი ანაბოლური სიგნალიზაციის მეშვეობით. ის ვარჯიშის დროს  კუნთების ადენოზინტრიფოსფატს (ATP) 35%-ით ამაღლებს და 20%-ით ზრდის კრეატინის ფოსფატის რესინთეზის მაჩვენებელს.

დოზა: 

3-6 გრამი ვარჯიშამდე 30-60 წუთით ადრე.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  ყველაფერი, რაც ვიტამინებზე უნდა იცოდეთ | ვიტამინი