წონაში კლებაწონის კორექციაჯანმრთელობა

ცხიმის წვის 5 გზა გადატვირთული გრაფიკის დროს

არ გცალიათ ცხიმის წვისთვის? ამ თემაზე მხოლოდ ფიქრი შეგიძლიათ?

კვლევების თანახმად, 20 წლის შემდეგ ჭარბწონიანობა კიბოთი დაავადების რისკს კიდევ უფრო გაზრდის. ალბათ, თქვენ გადატვირთული გრაფიკი გაქვთ – სამსახური, პარტნიორი, სოციალური ცხოვრება  და ხშირად ეს ყველაფერი თქვენი ყოველდღიური რუტინის შემადგენელი ნაწილია, ეს გაუჩერებელი ცხოვრების წესია და ხშირად სწორედ მის გამო გიწევთ გამოტოვოთ ფიტნეს დარბაზში ვიზიტი, მაგრამ თქვენ არ უნდა გაწიროთ თქვენი ჯანმრთელობა ხელფასის გამო.

ჩვენ გთავაზობთ წონაში დასაკლებ რამდენიმე გზას, რომლებიც შესაძლოა საქმიანი გრაფიკის არსებობის პირობებშიც დაგეხმაროთ:

მოახდინეთ დღის განმავლობაში მიღებული სითხის მაქსიმიზაცია

სწორად გააკეთეთ არჩევანი. ერთ ფინჯან ყავაშიც კი, რომელიც რძესა და შაქარს შეიცავს, დამატებით 100 კალორიაა, შავი ამერიკანოსაგან განსხვავებით.

ლუდსა და წყალს შორის რომელი უნდა აირჩიოთ, ალბათ, მარტივი მისახვედრია.

მწვანე ჩაიში მოთავსებული ანტიდოქსანტები, რომლებსაც კატეჩინები ეწოდებათ, თქვენი მეტაბოლიზმის პროცესის მაქსიმიზაციას ახდენს,  ჟურნალი „ალტერნატიული და კომპლემენტარული მედიცინა“ მიუთითებს, რომ მწვანე ჩაის ასევე შეუძლია გავლენა იქონიოს სტრესის დონის შემცირებაზეც.

ბრაზი ზრდის თქვენს სხეულში კორტიზოლის წარმოების პროცესს.

კორტიზოლი წარმოადგენს ჰორმონს, რომელიც ცხიმის მარაგის ზრდას უწყობს ხელს, ხოლო მწვანე ჩაის გამოყენება კი გეხმარებათ ამ გზით მიღებული დამატებითი კალორიების დაწვაში.

ივარჯიშეთ უფრო ეფექტურად

მხოლოდ იმიტომ, რომ არ გაქვთ დრო, მთლიანი საათი დაუთმოთ სპორტ დარბაზში ვარჯიშს, არ ნიშანვს, რომ  ხელი საბოლოოდ უნდა ჩაიქნიოთ.

გჯეროდეთ, რომ ყოველი წუთი მნიშვნელოვანია.   მხოლოდ ერთი ვარჯიშის სრულად შესრულებას შეუძლია მთელი დღის განმავლობაში ჰქონდეს ეფექტი თქვენს სხეულზე.

ასევე ნახეთ:  სასარგებლოა თუ არა რძე?

PT Rogan Allport-ის აზრით, „დაბალი ინტენსივობის სტაბილური სახის ვარჯიშის განხორციელებისას, საათი მუშაობას წყვეტს მაშინ, როცა თავად გადაწყვეტთ.“

მისი აზრით, ეს ხელს უწყობს მეტაბოლიზმის დაჩქარებას, რაც ნიშნავს, რომ იმ შემთვევაშიც, როცა დატოვებთ სპროტულ დარბაზს, კალორიების წვის პროცესი გაგრძელდება, რადგან მეტაბოლიზმის პროცესი ამ დროისათვის ჯერ კიდევ მოქმედებაშია.

სხეულის მარტივ მოძრაობებს შეუძლიათ დააჩქარონ თქვენი გულის ცემა, ან შეგიძლიათ გამოიყენოთ უფრო რთული მოძრაობებიც.

თუ გსურთ, რომ თქვენი დრო მაქსიმალურად გამოიყენოთ, სასურველია თქვენზე მორგებული სავარჯიშო და სწორი კვების პროგრამა გქონდეთ. რაშიც ჩვენ დაგეხმარებით, ეწვიეთ ამ ბმულს.

შეეჩვიეთ ადრე გაღვიძებას

შეეჩვიეთ ადრე გაღვიძებასა და საუზმის მიღებამდე 10 წუთით ვარჯიშს. ეს ერთგვარი კარდიო სტიმულაციის ვარჯიშია, რომელიც გეხმარებათ დღის განმავლობაში 20%-ით მეტი ცხიმის დაწვაში.

ჟურნალ „Psychologist“ კვლევის თანახმად, ეს ეხმარება თქვენს სხეულს გააუმჯობესოს სიგნალები შაქრის მიღებასთან დაკავშირებით და ამცირებს დიაბეტით დაავადების რისკს.

ასე რომ, ათი წუთით ადრე გაღვიძება არა მხოლოდ დაგეხმარებათ სასურველი სხეულის მიღწევაში, არამედ გააუმჯობესებს თქვენს ჯანმრთელობასაც.

მაგრამ რა უნდა ქნათ მაშინ, თუ ძლიერ ყავასაც კი არ შეუძლია გამოგაფხიზლოთ და გაიძულოთ ადგეთ დილის 7 საათზე?

სმარტფონის მომხმარებლები ამ მიზნით ხშირად მაღვიძარის აპლიკაციას იყენებენ, რომელიც მხოლოდ იმ შემთხვევაში ითიშება, თუ კონკრეტულ ფოტოს გადაიღებთ ტელეფონით, კიდევ უფრო გაართულეთ პროცესი და დააყენეთ აპლიკაცია, რომელიც მხოლოდ მაშინ გაგითიშავთ მაღვიძარას, თუ მათემატიკურ ამოცანას სწორად ამოხსნით.

წაიხემსეთ უკეთესად

ერიდეთ შოკოლადის ორცხობილებს.

წასახემსებლად საკვების შერჩევისას მეტი გონიერება გმართებთ, „დარწმუნებულები იყავით რომ წასახემსებლად მიღებული საკვები არ გამოიწვევს ინსულინის გამომუშავებას, რომელიც ხელს უწყობ ცხიმის დაგროვებას.“ – ამბობს ლამბერტი. იგი რეკომენდაციას უწევს პროტეინის შემცველ წასახემსებელ საკვებს. ეს ასევე დაგეხმარებათ კუნთოვანი მასის გაზრდაში.

ასევე ნახეთ:  6 მიზეზი, რატომაც სიმძიმეებით ვარჯიში ქალებისთვის აუცილებელია

მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ნუში წახემსებისას. მართალია, იგი შეიცავს ცხიმსაც, თუმცა მასში მოცემული ცხიმების რაოდენობა ჯანსაღად მიიჩნევა. – ამბობს ლამბერტი.

პენის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მკვლევარების მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, ადამიანები, რომლებიც ყოველდღიურად იღებენ ჯანსაღ წასახემსებელ საკვებს, უფრო მარტივად იკლებენ წონაში.

წასახემსებლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ სხვადასხვა პროდუქტი, მათ შორის მსხალიც, გოგრა, მინერალები, რომლებიც არა მხოლოდ დაგეხმარებათ დიაბეტის პრევენციაში, ასევე ტესტოსტერონის მომატებაშიც. მეტიც, მსხლის მიღების შემთხვევაში გაცილებით დიდი ხნის განმავლობაში იგრძნობთ თავს დანაყრებულად.

გარდა ამისა, ცხიმების დაგროვების პროცესის პრევენცია გაზრდის თქვენს სექსუალურ ენერგიასაც.

გაისეირნეთ

„ადექით და იმოძრავეთ ყოველ ორ საათში ერთხელ, რაც მთავარია, სუფთა ჰაერზე“ – გვირჩევს ლამბერტი.

უკეთესია, თუ შეძლებთ იპოვოთ პარკი. მიჩიგანის უნივერსიტეტის მკლევარებმა აღმოაჩინეს, რომ სუფთა ჰაერზე სეირნობა და გადაადგილება გეხმარებათ სტრესთან გამკლავებაში.

ადამიანები სამსახურიდან სახლში მისვლისას ხშირად იმყოფებიან სტრესულ ვითარებაში, რაც მოქმედებს მათი ძილის ხარისხზეც, ეს აისახება მათ წონაზეც.

ამერიკულ ჟურნალ „Clinical Nutrition“-ში მოცემული კვლევა უჩვენებს რომ როცა ისვენებთ ცოტას, თქვენი მეტაბოლიზმიც შენელებულია და უფრო მარტივადაა შესაძლებელი წონაში მატება.

დესკტოპის ფონად ბუნების ფოტოს დაყენებასაც კი შესაძლოა იგივე დამამშვიდებელი ეფექტი ჰქონდეს, როგორც ბუნებაში სეირნობას. ასე რომ, გაატარეთ მეტი დრო სუფთა ჰაერზე, შექმენით აღნიშნულის ილუზია იმ დროს, როცა ამის შესაძლებლობა არ გაქვთ.