სწორი კვებაფიტნესიწონაში კლება

დაიცავით ეს წესები და წონაში დაკლება პრობლემა აღარ იქნება | რჩევები წონაში დასაკლებად

ყველას გვინდა, ვიყოთ ლამაზები და მოხდენილები, მაგრამ ხანდახან არ არის იმის საშუალება, რომ ვიაროთ სატრენაჟორო დარბაზებში წონის დასაკლებად, რეგულარულად დავკავდეთ სპორტით ან დავიცვათ მკაცრი დიეტა.

როგორ მოვიშოროთ ზედმეტი კილოგრამები ისე, რომ არ გავიდეთ სახლიდან და პარალელურად, ვაკეთოთ ჩვეული საოჯახო საქმეები?

გთავაზობთ რამდენიმე წესს, რომლებიც დაგეხმარებათ, სწრაფად ჩადგეთ ფორმაში.

  1. დაიცავით დღისა და კვების რეჟიმი

პირველი წესი, რომელიც საწყისი ნაბიჯი იქნება წონის დასაკლებად – ეს დღის რეჟიმია.

დაყავით დღე საათობით – ადგომის დრო, წყლის პროცედურები, საუზმე, სადილი, ვახშამი, საოჯახო საქმეები და სხვა.

დაყავით საკვების მიღების დრო ხუთჯერადად, ერთნაირი დაშორებებით – საუზმე, მეორე საუზმე, სადილი, სამხარი, ვახშამი.

გააანალიზეთ დღე – რომელ მონაკვეთში შეძლებთ, დაუთმოთ საკუთარ თავს 15 წუთი?

სასურველია, აირჩიოთ დრო ან საუზმემდე, ან სამხრამდე.

გამოყავით 15 წუთი იმისათვის, რომ ცოტათი წაივარჯიშოთ – საკმარისი იქნება რამდენიმე ჩაკუზვა, ან პრესისა და თეძოს ვარჯიშები.

ასე თქვენ ენერგიით დაიმუხტებით და თანდათანობით ეს ჩვევად გექცევათ.

  1. უარი თქვით ალკოჰოლზე

თუნდაც ძალიან იშვიათად იღებდეთ ალკოჰოლურ სასმელებს, გახდომის მიზნით აუცილებელია, ალკოჰოლზე საერთოდ უარი თქვათ.

ლუდი, ღვინო, ვისკი და სხვა სასმელები შეიცავს კალორიებს, ამასთან, ნასვამ მდგომარეობაში მძაფრდება მადა.

არ დაგავიწყდეთ, რომ ალკოჰოლის დალევა, თავის მხრივ, მოიცავს ჭამასაც და ყველაზე ხშირად ეს არის ხოლმე მარილიანი და ცხიმიანი თევზი, ტკბილეული, ყველი.

ასე რომ, თუ საკუთარ თავს არ აპროვოცირებთ, თავიდან აიცილებთ ზედმეტ კილოგრამებს.

  1. ატრიალეთ რგოლი და იხტუნავეთ სახტუნაოთი

სასიამოვნო და მარტივია რგოლის ტრიალი, თანაც ეს დაგეხმარებათ, მუდამ ფორმაში იყოთ.

თითქოს, დღეში მხოლოდ 10 წუთია, მაგრამ შედეგს თქვენ ერთ კვირაში ნახავთ.

ატრიალეთ ჰულაჰუპი, როცა უყურებთ ტელევიზორს ან ელოდებით რეცხვის დამთავრებას.

ამ ვარჯიშს ხანდახან შეუნაცვლეთ სახტუნაო. 30 ახტომა დღეში საკმარისი იქნება იმისათვის, რომ სულ მალე შედეგით დატკბეთ.

4. შეცვალეთ ჭურჭელი

ფსიქოლოგიური ტრიუკია, რომელიც, რაოდენ გასაკვირიც უნდა იყოს, მუშაობს!

შეცვალეთ თქვენი თეფში შედარებით პატარათი. ამით შეამცირებთ საკვების რაოდენობასაც.

არ დაალაგოთ სხვადასხვა კერძი ერთ თეფშზე – პირველი და ძირითადი კერძისთვის გამოიყენეთ ერთი თეფში, სალათისთვის – მეორე, ასევე, მცირე მოცულობის.

5. აკეთეთ სახლის საქმეები ისე, თითქოს ვარჯიშობდეთ

რეცხვა, დაუთოება, დალაგება, მაღაზიაში სიარული… გადააქციეთ ყველა ეს საოჯახო საქმე ფიტნესად.

მაღაზიაში გასვლა თუ დაგჭირდათ, ისარგებლეთ კიბით და არა ლიფტით.

თუ ჩანთები ძალიან მძიმე არ გაქვთ, უკანაც ფეხით ადით.

უთოს დროს თუ გაოფლიანდით, ეს ძალიან კარგია – ამიტომაც, ჩაიცვით ისეთი ტანსაცმელი, რომელიც საუნის ეფექტს მოგცემთ.

6. გამორიცხეთ ზოგიერთი პროდუქტი

არსებობს პროდუქტები, რომელთა დავიწყებაც დიდი ხნით მოგიწევთ, თუ გსურთ, რომ წონაში დაიკლოთ.

ბოსტნეული, ხილი, ორთქლზე მომზადებული ნატურალური ხორცი, რძის პროდუქტები – აი, რა უნდა გახდეს თქვენი მუდმივი თანამგზავრი კვების დროს.

გამორიცხეთ რაციონიდან პური, ტკბილი, ფუნთუშეული, შეამცირეთ ბურღულის მოხმარება, შეეცადეთ, მიირთვათ მცირე რაოდენობით კარტოფილი და დაივიწყეთ მაკარონი.

რა თქმა უნდა, მაიონეზი, ყველი, კარაქი, სოსისები და ძეხვიც უნდა გამორიცხოთ თქვენი მენიუდან.

  1. არ ჭამოთ დაწოლილმა

წესად გაიხადეთ, ჭამოთ მაგიდასთან მჯდომმა!

ტელევიზორთან ვახშმობა ან სიარულის დროს წახემსება – არ გამოგადგებათ.

საკვების მიღებისთვის გამოყავით 5-10 წუთი, არ იჩქაროთ და არ იაროთ ჭამის დროს. გარდა ამ ყველაფრისა, რეკომენდებულია, ჭამოთ ისე, რომ არ გადაიტანოთ ყურადღება სხვა რამეზე – გამორთეთ ტელევიზორი, გადადეთ ლეპტოპი, შეწყვიტეთ კითხვა.

8. მიიღეთ აბაზანები

წყლის პროცედურები სასარგებლოა დღის ნებისმიერ მონაკვეთში!

დილით კონტრასტული შხაპის მიღება, საღამოს კი წყლის მასაჟი (მიმართეთ წყლის ჭავლი სხეულის პრობლემურ ადგილებზე) საუკეთესო საშუალებაა სხეულის კორექციისთვის სახლის პირობებში.

ამ ყველაფერთან ერთად, ასევე, საუკეთესო გზა წონის დასაკლებად სწორი კვებისა და ვარჯიშის ინდივიდუალური პროგრამის გამოყენებაა.

ასევე ნახეთ:  რამდენად ხშირად უნდა აიწონოთ? | სასწორი