სწორი კვება

10 საუკეთესო საკვები კუნთის აღდგენისთვის

თქვენ თუ გსმენიათ, რომელია კუნთის აღსადგენი 10 საუკეთესო საკვები ?

თუ ვარჯიშს ახლა იწყებთ, მაშინ უმჯობესია დამწყებთა სავარჯიშო გეგმასაც გაეცნოთ, სწორად კვება კი ყველასთვის თანაბრად მნიშვნელოვანია.

ქვემოთ ჩამოთვლილია 10 საუკეთესო საკვები, რაც არა მხოლოდ დიდი ოდენობით შეიცავს ცილებს, არამედ ისეთ ნივთიერებებს, რომლებიც ცილის სინთეზს უწყობს ხელს.

ეს პროდუქტები ასევე ხელს უშლის ანთებითი პროცესების წარმოქმნას, რაც შეგიმსუბუქებთ ან თავიდან აგაცილებთ კუნთების ტკივილს.

1. ზეითუნის ზეთი

მოასხით ზეითუნის ზეთი თქვენს საჭმელს, რომ კუნთოვანი მასის ზრდა დააჩქაროთ. ის ხელს უწყობს ტესტოსტერონის გამომუშავებას.

2. ლიმონი

ციტრუსები კალიუმის მთავარი წყაროა, რაც სპაზმებსა და კუნთების დაჭიმვას ებრძვის, ამიტომ ჩაწურეთ ლიმონი წყალში და მიირთვით.

3. ნუში

ნუშის შემადგენლობაში შემავალი ანტიოქსიდანტები ებრძვის დაღლილობის გამომწვევ თავისუფალ რადიკალებს. ნუშის ყოველდღიური რეკომენდირებული დოზაა 70-85 გრამი.

გსურთ სასურველ ფორმაში ჩადგომა, სულ რაღაც, 8 კვირაში? ჩვენ გთავაზობთ სწორი კვებისა და ვარჯიშის ინდივიდუალურ პროგრამას, რომელიც დაგეხმარებათ დასახული მიზნების მიღწევაში. ნუ გადადებთ ხვალისთვის, დაიწყეთ ვარჯიში დღესვე!

4. მწვანე ლობიო

მწვანე ლობიო შეიცავს დიდი რაოდენობით რკინას, რომელიც აუმჯობესებს ორგანიზმში ჟანგბადის მიწოდებას, რაც მოგიხსნით სისუსტისა და დაღლილობის შეგრძნებას.

5. ანანასი

ანანასი შეიცავს ბევრ სასარგებლო ნივთიერებას, მათ შორის C ვიტამინსა და ბრომელაინს, რაც ხელს უწყობს ახალი ქსოვილების აშენებასა და პროტეინის გადამუშავებას.

6. ბერძნული იოგურტი | ხაჭო

იოგურტის ეს სახეობა, ჩვეულებრივითან შედარებით, ორჯერ მეტ პროტეინს შეიცავს, რაც კუნთებისთვის მეტ საკვებს ნიშნავს.

ასევე ნახეთ:  12 ხრიკი წონის დასაკლებად

7. მანუკას (მცენარე) თაფლი

ამ თაფლის ერთი ჩაის კოვზიც კი ტკივილგამაყუჩებლების შესანიშნავი შემცვლელია, რადგან შეიცავს ანთების საწინააღმდეგო ნივთიერებებს და თავიდან აგაცილებთ კუნთის ტკივილს.

8. მაკრესლი ( თევზი)

მაკრესლი შეიცავს 21 გრამ ცილას – ფილეს ერთ პორციაზე, ასევე დიდი რაოდენობით B ვიტამინს და ორაგულთან შედარებით ძვირიც არ ღირს.

9. წყლის წიწმატი

კუნთების დაჩქარებული აღდგენისთვის, დაუმატეთ წყლის წიწმატი სალათს და სრულად მიიღეთ ბეტა კერატინებისა და E ვიტამინის სარგებელი.

10. ქოქოსი

ქოქოსი ხორცი შეიცავს მანგანუმს, რომელიც ააქტიურებს პროტეინის ენერგიად გარდაქმნისთვის საჭირო ენზიმებს.

ახლა კი ზუსტად იცით რომელია 10 საუკეთესო საკვები თქვენი კუნთის აღდგენისთვის.