წონაში კლებაწონის კორექცია

7 რჩევა წონის დასაკლებად და ხანგრძლივი დროით შესანარჩუნებლად

შემთხვევით გამუდმებით ხომ არ ცდით ხან ერთ, ხან მეორე ჯადოსნურ დიეტას იმ იმედით, რომ სწრაფად შეძლებთ წონაში დაკლებას?

ზოგჯერ შეიძლება ეს ასეც ხდება, მაგრამ გადის რამდენიმე კვირა და ახალ პრობლემას აწყდებით –  წონის დაკლების და შემდგომ გაორმაგებული მომატების ციკლს, რომელიც თითქმის ყველა დიეტომანისთვის ცნობილი ფაქტია.

ჩვენ შემოგთავაზებთ რჩევებს, თუ როგორ შეინარჩუნოთ სტაბილური წონა, რათა თქვენი ძალისხმევა რამდენიმე კვირაში წყალში არ ჩაიყაროს:

1.       დიეტის რეჟიმი იმდაგვარად უნდა იყოს შედგენილი, რომ თქვენში არ იწვევდეს ნეგატიურ ემოციებს ან მობეზრების განცდას, წონის კლებისას თავს არ უნდა გრძნობდეთ ცუდად.

თუ დღის განმავლობაში ისეთ საკვებს იღებთ, რომელიც თქვენში დანაშაულის გრძნობას აღძრავს და თავს კიცხავთ თითოეული ტკბილი ულუფის მიღების შემდეგ, თქვენ, დიდი ალბათობით, ვერ მიაღწევთ სასურველ შედეგს.

ჩვენ გირჩევთ შეეშვათ ასეთ ექსტრემალურ დიეტებს. თავიდან მოიშორეთ ნეგატიური შეგრძნებები, განეწყვეთ დადებითად და იფიქრეთ იმაზე, რასაც უკვე მიაღწიეთ.

გამხნევდით და გაიხსენეთ, რომ არაფერი მოხდება, თუ დიეტის დროსაც კი ხანდახან მისცემთ თავს საყვარელი სასუსნავით ტკბობის საშუალებას.

2.       არჩევანი გააკეთეთ კონტროლირებად დიეტაზე

მაგრამ ის არც ისე მკაცრი უნდა იყოს.

თუ თქვენ აირჩევთ ზედმეტად მკაცრ დიეტას, რომელიც საშინლად ასუსტებს თქვენს ფიზიკურ ძალებს, მზად იყავით გვერდითი ეფექტებისთვის და ჯანმრთელობის ისეთი პრობლემებისთვის, როგორიცაა შფოთვა, ნერვული აგზნებადობა, სტრესი, თმის ცვენა, კონცენტრაციის დაკარგვა, კვებითი აშლილობა და ა.შ.

3.       დაისახეთ რეალური მიზნები

პირველ რიგში გააანალიზეთ, რომ ექსტრემალურად მცირე დროის მონაკვეთში კილოგრამების დაკარგვა და 1 კვირაში ტოპ-მოდელად გადაქცევა არარეალური მიზანია, რომელიც აუცილებლად მიგიყვანთ იმედგაცრუებამდე.

ასევე ნახეთ:  10 გზა კუნთოვანი ქსოვილის უფრო სწრაფად გასაზრდელად | კუნთის გაზრდა

უმჯობესია, თუ ყოველდღიურად გადადგამთ მცირე, მაგრამ ჯანსაღ ნაბიჯებს, რაც მართალია შედარებით ხანგრძლივი დროის შემდეგ მიგიყვანთ სასურველ შედეგამდე, მაგრამ სამაგიეროდ პროგრესი სტაბილური იქნება.

4.       დაეყრდენით თქვენი გონების ძალას

გახსოვდეთ, რომ თქვენი გონება თამაშობს ყველაზე მნიშვნელოვან როლს ნებისმიერი მიზნის მიღწევაში – ის რეალურად გეხმარებათ წარუმატებლობის შიშის გადალახვაში.

მაშინ, როდესაც დაგეზარებათ სპორტ-დარბაზში წასვლა ან რაიმე ‘’აკრძალულის’’ ჭამა მოგინდებათ,  გაიხსენეთ თქვენი მიზანი და აიძულეთ გონებას მუდმივად აქტიურად გიბიძგოთ მისკენ.

გაართეთ ის, რადგან როცა მოწყენილია, სწორედ ეს იწვევს ყველაზე მეტად შიმშილის შეგრძნებას.

5.       არ დაივიწყოთ ერთი მარტივი წესი :’’ნაკლები უფრო მეტია’’.

შეიძლება, ერთი შეხედვით, სულელურად ჟღერს, მაგრამ მთელი დღის განმავლობაში ცოტ-ცოტა საკვების მიღება სასარგებლოა ზედმეტი კილოგრამების მოსაკლებად.

ეს ჩვევა გეხმარებათ შიმშილის გრძნობის დაძლევაში და ასევე ააქტიურებს მეტაბოლიზმს.

6.       თვალი ადევნეთ თქვენ პროგრესს

აიწონეთ ყოველდღიურად და აღრიცხეთ ცვლილებები.

ეს საშუალებას მოგცემთ აკონტროლოთ წონა და გააუმჯობესოთ პროგრესი, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ ის მინიმალურია.

არ დაივიწყოთ, რომ ნელი, მაგრამ მდგრადი პროგრესი საუკეთესო გზაა წონის დასაკლებად და შესანარჩუნებლად, რაც, მეორეს მხრივ, შეცვლის თქვენს კვების რეჟიმს ზედმეტი ტანჯვისა და ძალისხმევის გარეშე.

7.       და რა თქმა უნდა, ვარჯიში!

ჯანსაღი კვების რეჟიმი მხოლოდ წონის დასაკლებად დაგეხმარებათ, მაგრამ კუნთოვანი მასის გავარჯიშების გარეშე თქვენ შეგრჩებათ მოშვებული სხეული.

რასაკვირველია, არ არის აუცილებელი მთელი ცხოვრება სპორტ-დარბაზში გაატაროთ, მაგრამ მცირეხნიანი თქვენთვის სასურველი ფიზიკური აქტივობა ნამდვილად გამოიღებს უკეთეს შედეგს;

ასევე ნახეთ:  საიდან უნდა დაიწყოთ, თუ 20 კილოგრამი ან მეტი გაქვთ დასაკლები?

გარდა იმისა, რომ უფრო სწრაფად შეძლებთ ზედმეტი კილოგრამების მოშორებას, აგიმაღლებთ განწყობას, დაგიცავთ სხვადასხვა დაავადებებისგან და გაგიუმჯობესებთ ტვინის ფუნქციას.