მასის მომატებასაკვებდანამატები

Soy Protein-სოიოს პროტეინი, სოიოს ცილა

Soy Protein სოიოს პროტეინი, სოიოს ცილა

 

სოიოს პროტეინი და ბენეფიტი:

შეიცავს ყველა შეუცვლელ ამინომჟავას, მათ შორის არგინინის ორმაგ დოზას და გლუტამინის ცილას. სოიო არის უმაღლესი ხარისხის მცენარეული ცილის წყარო, რომელიც იდიალურია ვეგეტარიანელებისთვის. კვლევები, ამტკიცებს მის პოზიტიურ ზეგავლენას გულ-სისხლძარღვთა და ძვლების ჯანმრთელობაზე. მაღალი არგინინის დონე ხელს უწყობს აზოტის მჟავის წარმოქმნას და სისხლძარღვთა ფუნქციას, ხოლო მაღალი გლუტამინის დონე  ხელს უწყობს იმუნურ სისტემას. კარგი არჩევანია რძისა და კვერცხის ცილის მიმართ ალერგიულებთათვის.

დოზა:   10-30 გრამი ვარჯიშამდე 45 წუთით ადრე და ვარჯიშის შემდეგ დაუყოვნებლივ.

დამატებითი ინფორმაცია: 

გაიგეთ მეტი სხვა დანამატებზე ამ ბმულიდან.

დამატებითი კითხვებისთვის შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ სპეციალურად შექმნილ ჯგუფში ფეისბუქზე და მოიწონოთ ჩვენი გვერდი

ასევე ნახეთ:  10 რამ, რაც უნდა გააკეთოთ ვარჯიშამდე, ვარჯიშის დროს და მის შემდეგ