წონაში კლებაწონის კორექციაჯანმრთელობა

დეტოქსი • ყველაფერი რაც დეტოქსის შესახებ უნდა იცოდეთ

ალბათ, ბევრჯერ გაგიგიათ, რომ დეტოქსი სასარგებლოა ტქვენი ჯანმრთელობისთვის და ის რაღაც პერიოდულობით უნდა გაიმეოროთ.

მაგრამ დარწმუნებულები ვართ, რომ დეტოქსის მიმართ უარყოფით დამოკიდებულებასაც შეხვედრიხართ და გაგიგიათ არაერთი ექიმის დამოკიდებულება მის მიმართ. ისინი ხშირად დეტოქსს საფრთხის შემცველ და არაჯანსაღ პროცესად მიიჩნევენ.

საბოლოოდ ვინ არის მართალი?

როგორც ზემოთ უკვე აღვნიშნეთ, დეტოქსის პროცესი ორგანიზმის ტოქსინებისაგან განთავისუფლებას გულისხმობს, ანუ არაჯანსაღი ნივთიერებების გამოდევნას სხეულიდან, რაც ასევე გეხმარებათ წონაში დაკლებაში.

პროგრამების უმეტესობა, რომლებიც „წმენდენ“ თქვენს ორგანიზმს, ამ მიზანს დროის კონკრეტული პერიოდით კალორიების შემცირებით აღწევენ. ამ დროის განმავლობაში თქვენ მიერ მიღებული კალორიები მხოლოდ ჯანსაღ საკვებს უნდა შეიცავდეს.

საქმე იმაშია, რომ გარდა სწორი კვებისა (აქვე, მოგვანდეთ თქვენი კვების რაციონი ჩვენ და წონაში ძალიან მალე დაიკლებთ, ნახეთ ეს გვერდი) ორგანიზმს სჭირდება ცუდი ნივთიერებებისგან გაწმენდა.

რა არის ტოქსინი?

ტოქსინები არის ჰაერში, მათ შორის სპორტდარბაზშიც კი, თქვენს ავტომობილში, საკვებში და ა.შ.

თქვენ ყოველდღიურად ბევრ დაბინძურებულ, პესტიციდების შემცველ ნივთიერებებთან გაქვთ შეხება და, სამწუხაროდ, ზოგიერთი მათგანი თქვენს ორგანიზმშიც ხვდება.

თუმცა, საბედნიეროდ, თქვენი სხეული გასაოცრად კომპლექსურია და ცუდ ნივთიერებებს გარეთ გამოდევნის, ხოლო სასარგებლო ნივთიერებებს კი ორგანიზმში ტოვებს.

სწორედ ეს არის იმის მიზეზი, რომ ადამიანები დინოზავრებივით არ გადაშენდნენ.

ამ პროცესში განსაკუთრებული როლი აკისრია ღვიძლს, ღვიძლი ამუშავებს ალკოჰოლს. იგი ფილტრავს სისხლს თქვენს სხეულში, პასუხისმგებელია მეტაბოლიზმის პროცესზეც, დეტოქსიფიკაციას უწევს მიღებულ პრეპარატებს და ა.შ.

ასევე ნახეთ:  12 პროდუქტი, რომლებიც რამდენიც არ უნდა ჭამოთ არ გაგასუქებთ

კალორიების შეზღუდვა და დეტოქსი

კალორიების შეზღუდვა დეტოქსის ერთ-ერთი მეთოდია, რადგან, სხვა დანარჩეთან ერთად, ამ გზით შეძლებთ წონაში დაკლებასაც.

წონაში კლება, თავის მხრივ, დეტოქსის პროცესს გულისხმობს, ვინაიდან ამ დროს იწვება ცხიმი, ხოლო ცხიმი კი  ტოქსინებს შეიცავს, რომლებიც შემდეგ სისხლშიც გადადის.

როცა ტოქსინები სისხლშია, ისინი გადაეცემა ღვიძლს, რომელიც ახდენს დეტოქსს და განდევნის ტოქსინებს სხეულიდან.

რამდენიმე საჭირო რამ, რაც უნდა გახსოვდეთ ამ მეთოდის გამოყენებისას:

  • კალორიების შეზღუდვისას უნდა გაამახვილოთ ყურადღება, რომ ამან ორგანიზმში ნუტრიტების ნაკლებობა არ გამოიწვიოს
  • კალორიები შეზღუდეთ ოპტიმალურად, ისე, რომ მიიღოთ საჭირო რაოდენობის ნუტრიტები. შეზღუდეთ კალორიები დაახლოებით 20-40%-ით
  • უმჯობესია, თუ ჯანსაღი დიეტით დაიწყებთ და მიიღებთ ვიტამინებს. ნუ დაეყრდნობით მხოლოდ დანამატებს.
  • მუდმივი დაუნაყრებლობა არ არის დიეტა და კალორიების ნაკლებობა. ნუ აურევთ ერთმანეთში. ეს უბრალოდ სხეულის დანაყრებულობის ფაზიდან მეორე ფაზაში გადასვლაა, რათა უფრო გამარტივდეს ცხიმების წვის პროცესი.